8 succesfactoren voor new business groei

Op basis van onze ervaring hebben we 8 succesfactoren opgesteld die noodzakelijk zijn voor new business groei. Ben je bezig met het vormgeven van een new business engine of het inrichten van het door ons genoemde ‘treintje’, van waardepropositie tot deal. Deze 8 factoren helpen je te kwalificeren waar je staat en waar je prioriteiten liggen om te verbeteren.

We hebben de afgelopen jaren 8 succesfactoren vastgesteld voor een werkende new business engine. Deze kunnen beoordeeld en gewaardeerd worden en dienen als een 0-meting voor toekomstige new business groei of helpen om te bepalen welke factoren beter kunnen worden ingericht en uitgevoerd. Zo kunt u snel achterhalen waar de prioriteiten moeten worden gelegd en waar de quick wins zitten. In de wereld van B2B lead generatie is alles meetbaar en te vergelijken met benchmarks. In dit ebook benoemen we de 8 factoren en die noodzakelijk zijn voor new business groei. Vraag hem nu aan via het contactformulier.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google