Het ultieme handboek voor succesvolle inside sales

De klant heeft de afgelopen jaren steeds meer de ‘ik zoek het zelf wel uit’ mentaliteit gekregen. De huidige koper heeft tegenwoordig al 57% van de buyer’s journey doorlopen en de verwachting is dat dit richting 2020 verder zal oplopen richting de 85%. De momenten dat er contact is met een prospect zijn dus extreem waardevol en moeten 100% relevant zijn.

Uit onderzoek blijkt echter dat 75% van de inside sales reps niet effectief is. De lat voor nieuwe sales reps ligt ook steeds hoger door de constante veranderingen in het speelveld, een gebrek aan kennis over de markt en de organisatie. Het standaard proces voor inside sales reps is het versturen van emails, bellen, achterlaten van voicemails en vervolgens opnieuw beginnen. Dit levert niet altijd meer de gewenste resultaten op. In dit handboek voor succesvolle inside sales lopen we de belangrijkste succesfactoren langs om uw inside sales team beter te kunnen sturen richting groei.

Het handboek kunt u gratis aanvragen via het contactformulier.

succesvolle inside sales

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google