Hoe richt ik een verkoop binnendienst in voor een optimale lead conversie?

Om het gat te dichten tussen marketing en de accountmanagers kiezen de meeste bedrijven voor een verkoop binnendienst. Waar de accountmanager zich focust op het maken van deals en minder aandacht heeft voor de lange termijn kansen, pakt de verkoop binnendienst deze leads op en houdt deze contacten warm. Daarnaast genereren en kwalificeren ze leads en worden soms ook eenvoudige oplossingen verkocht. Vaak heeft de verkoop binnendienst te maken met een hoog verloop, weinig ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een gebrek aan sturing. Er ontbreekt dan ook vaak een klimaat om optimaal te presteren. Benieuwd hoe jij de verkoop binnendienst inricht voor een optimale lead conversie? Neem contact met ons op.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google