Training Value Driven Calling
Er zijn steeds meer drempels om koud te bellen. En digitale dialogen nemen toe. Maar niemand zal je via een mail aangeven dat ze een bedrijf gaan kopen, een andere functie krijgen of een nieuwe productlijn toevoegen. Dat gebeurt nog steeds telefonisch en in relevante dialogen, met toegevoegde waarde. Het is dus superbelangrijk dat het gesprek in een keer goed is qua inhoud en indruk. You never get a second chance for a first impression. Op zoek naar praktische handvatten? Doe de training Value Driven Calling!
De training
In deze training wisselen de praktijk tips, casestudies en theorie elkaar constant af. De volgende vragen (en uiteraard de antwoorden) komen daarbij aan bod:
- De ontwikkelingen in privacy en outbound benadering
- De voorbereiding en introductie
- De DMU en onderlinge verhoudingen
- Het gesprek: luisteren, begrijpen & doorvragen
- Omgang met weigeringen en weerstanden
- Kwalificatietechnieken
- De afronding: de call to action bepalen
- Wat is een afspraak
- Effectief samenvatten in een gespreksverslag
- Doe meer met je stem, houding en indruk
Trainer
Yvonne Lutkie
Kosten
In overleg
Datum
In overleg
Locatie
Jaap Bijzerweg 19, 3446 CR in Woerden