Training Value Driven Calling

Er zijn steeds meer drempels om koud te bellen. En digitale dialogen nemen toe. Maar niemand zal je via een mail aangeven dat ze een bedrijf gaan kopen, een andere functie krijgen of een nieuwe productlijn toevoegen. Dat gebeurt nog steeds telefonisch en in relevante dialogen, met toegevoegde waarde. Het is dus superbelangrijk dat het gesprek in een keer goed is qua inhoud en indruk. You never get a second chance for a first impression. Op zoek naar praktische handvatten? Doe de training Value Driven Calling!

De training

In deze training wisselen de praktijk tips, casestudies en theorie elkaar constant af. De volgende vragen (en uiteraard de antwoorden) komen daarbij aan bod:

  • De ontwikkelingen in privacy en outbound benadering
  • De voorbereiding en introductie
  • De DMU en onderlinge verhoudingen   
  • Het gesprek: luisteren, begrijpen & doorvragen
  • Omgang met weigeringen en weerstanden
  • Kwalificatietechnieken
  • De afronding: de call to action bepalen
  • Wat is een afspraak   
  • Effectief samenvatten in een gespreksverslag
  • Doe meer met je stem, houding en indruk

Trainer

Yvonne Lutkie

Kosten

In overleg

Datum

In overleg

Locatie

Jaap Bijzerweg 19, 3446 CR in Woerden

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google